top of page
Zoeken

Aan alles komt een eind...

Ondanks dat ik nu een record heb verbroken met de "langste tussentijd" tussen de blogs, baal ik dat ik jullie niet eerder iets heb laten weten. Dit keer geen smoesje over hoe druk ik was met school, maar wil ik jullie zeggen dat ik heel druk bezig ben geweest met het ā€œvindenā€ van mijn eigen levensstijl zonder Power Slim. Sinds een maandje ben ik helemaal ā€œPower Slim vrijā€ en dat voelt heel goed! Vriendlief heeft een sportschema gemaakt, waardoor ik nu ook fanatiek 4 keer per week aan het sporten ben. Ik doe een zwaar schema met squats, Bankdrukken, deadlifts en nog vele andere krachtoefeningen en daarnaast doe ik elke dinsdagavond Zumba, omdat ik dat gewoon heel erg leuk vindt :)!


Het Power Slim vrij eten gaat me tot nu toe nog wel goed af, maar vind het ook nog wel heel erg lastig. Wat kan je wel eten, wat niet? Wat zeggen al die gegevens op de achterkant van de verpakkingen? Hoe zorg je voor genoeg diversiteit en hoe zorg je ervoor dat je genoeg voedingsmiddelen binnenkrijgt per dag? Allemaal vragen die nog steeds door mijn hoofd spoken.

In de afgelopen 2 maanden ben ik helaas wel weer 3 kilo aangekomen. Toch omdat je weer wat lakser wordt in het nemen van een taartje op een verjaardag, een frietje tijdens een dag weg of een ijsje op een zonnige dag. Dit zijn mijn valkuilen en moet ik proberen te beheersen. Dit is ook een tip die ik aan jullie wil meegeven. Zoek uit wat jouw valkuilen zijn. Als je je hier bewust van bent en deze kan beheersen dan kan er niks meer fout gaan! Het is echt helemaal niet erg om een keer lekker een frietje te nemen, het moet alleen geen gewoonte worden. Vraag je af of je er echt gelukkig van wordt, of eet je maar om te eten? Waarom eet je iets? Wees bewust van wat je eet en maak een keuze. Eet je het wel en heb je achteraf spijt? Ben je niet bewust van wat je eet.


Ondanks dat ik mijn doel nog niet helemaal heb gehaald heb ik wel besloten om te stoppen met Power Slim. Mijn lichaam raakte gewend aan de producten, waardoor ik niet meer afviel. Vanwege het gehele kostenplaatje besloot ik daarom dat het voor mij genoeg was. Ik koop nu geen producten meer, maar wordt nog steeds super fijn en goed begeleid door Mirella! Om de 2 weken (bijna 1 keer per maand) ga ik langs om te wegen en om te kijken hoe het met mijn lichaam gaat.


De reden dat ik toch nog een blog schijf, na zon lange periode is omdat ik jullie hierbij ook wil informeren dat dit ook de laatste blog van mij zal zijn. Nou wil ik jullie wel meegeven dat mijn vriendin, die ook begonnen is met Power Slim, ook een blog gaat schrijven. Hoe gaaf!!

Al met al ben ik tevreden. Ik ga door en probeer nog steeds een paar laatste vetjes weg te trainen haha! Alles op z'n tijd. Nu nog even knallen, en dan straks heerlijk genieten van alweer een nieuwe bikini tijdens mijn vakantie in EgyptešŸ˜.


Hieronder zien jullie nog een voor en na foto van vorig jaar 4 april toen ik begon met Power Slim, en nu vandaag, nu ik heb besloten te stoppen en tevreden kan zijn met mijn lichaam!




Als laatste toevoeging op deze blog wil ik een dikke dank je wel aan Mirella geven, wat een geweldig fijn mens is zij! Ik heb echt hele prettige afspraken gehad, goede en slechte resultaten, we vierde altijd samen een feestje of dachten na waar het resultaat vandaan kwam, zodat we de volgende keer weer positieve resultaten zouden zien.


Voel jij je onzeker over je gewicht of lichaam? Wil jij meer regelmaat krijgen in je eetstructuur of ben je tevreden, maar wil je gewoon net iets strakker worden voor de zomer? Je kan mij altijd een berichtje sturen voor tips of voor inspiratie of maak gelijk een afspraak met Mirella, zij kan je vrijblijvend ALLES over Power Slim (en vele andere dingen) vertellen!


Meer info over wat Mirella allemaal te bieden heeft: klik hier! (Hier vind je tevens haar contactgegevens)


312 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page