top of page
Zoeken

Stom, stommer, stomst

Afgelopen week ging ongeveer alles mis wat mis kon gaan. Mijn nieuwe (waar ik super blij mee

ben) jas ging stuk, ik zat op school met mijn trui binnenstebuiten, had ik eindelijk een goeie

werkflow te pakken was de batterij van mijn laptop leeg en had ik natuurlijk mijn oplader niet bij. Hoopte ik dat ze eindelijk kippensoep hadden in de schoolkantine, was het champignonsoep (iets wat ik dus echt niet lekker vindt). Je zal wel denken, jeetje mens waar maak je je druk om... Nou de laatste tijd dus echt om alles. Ik vind het allemaal gewoon even stom. Een dipje in november,

dat terwijl ik de herfst echt heerlijk vind. Ik ben de laatste tijd met van alles en nog wat bezig, waardoor ik te druk ben om echt te genieten van het moment. Tja, de oplossing zou makkelijk moeten zijn zou je denken? Gewoon minder doen dus... Nou dat is voor mij een no go, want dat vind ik moeilijk zeg! Gelukkig heb ik komende weken weer wat meer tijd om alles even bij te werken.


Goed, zo kon ik even mijn emoties kwijt, nu hoe het met PowerSlim gaat. Ook een stom onderwerp op dit moment. Echt veel gaat er niet af, helemaal niks eigenlijk. Ik denk dat dat komt, omdat ik stiekem ergens al heel tevreden ben met wat ik heb bereikt. Dat betekend alleen niet dat ik mijn doel al gehaald heb. Nog even volhouden dus. Ik heb daarom ook met Mirella afgesproken dat we komende week weer even back to basic gaan en weer even een stapje terugzetten”. Hopelijk gaat dit weer goede resultaten leveren.


Nou, om deze lijn van stom, stommer, stomst even te doorbeken heb ik gelukkig ook nog wat leukst te vertellen! Ik heb namelijk een lekker recept gevonden die de PowerSlimmers onder ons

kunnen maken met de rijstepap van PowerSlim. Ik was zelf niet zo weg van de rijstepap en was daarom benieuwd hoe dit andere recept zou zijn. Ik heb namelijk rampampampam… kletskoppen gemaakt van de rijstepap! Ik vond de smaak erg verrassend. Ik vond ze ook een stuk lekkerder! Het enige wat ik tegen vond vallen, was dat ze niet erg knapperig waren. Nou kan dat ook heel goed aan mijn oven werken, want die heeft de laatste tijd ook wat kuren…

Het is wel een aanrader! Zeker omdat het maar 1 eetmoment is die je nu in meerdere delen lekker kan op smullen. Ik deel daarom graag het recept met jullie!


Hoe maak je deze kletskoppen?

  • Mix het zakje PowerSlim rijstepap met 100 ml water. Doe het mengsel vervolgens 1 minuut in de magnetron op 600 watt. Klaar? Even laten afkoelen en ondertussen de oven voorverwarmen op 150 graden. Verdeel vervolgens de pap in meerdere kletskoppen en doe ze 15 minuten op 150 graden in de oven. 15 minuten later, heb je heerlijke eiwitrijke en koolhydraatarme kletskoppen!

Ik hoop dat ik deze week de draad weer even goed kan oppakken, zodat de weegschaal weer een lager cijfer gaat aangeven. Mochten jullie nog tips hebben hoe jullie deze koude, maar ook knusse novemberdagen doorkomen hoor ik het graag!

171 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page