top of page
Zoeken

Iets met dobberen op een luchtbed

Soms heb je even wat inspiratie nodig ter motivatie. Zo geld dat ook voor mij! Zo aan het einde van het schooljaar, merk ik aan mezelf dat mijn motivatie al ergens op de bodem van de Middellandse zee ligt, mijn concentratie al ligt te dobberen op een luchtbedje en mijn energie al ligt te genieten van de Italiaanse zon. Nog een weekje en dan is het eindelijk zover. Dan ga ik op vakantie. Vakantie, waar ik nu alleen maar meer zin in heb, doordat ik eindelijk durf te shinen in mijn gloednieuwe bikini van Banana Moon! Afgelopen dagen heb ik dan ook erg genoten van kleine geniet momentjes en heb ik geprobeerd mezelf te blijven motiveren.

Zo'n geniet momentje was afgelopen week bijvoorbeeld met mijn moeder. Die kwam gezellig een dagje naar Breda. We besloten om lekker een stukje te gaan kanoën over de Singel, waarnaar we vervolgens op een stads strandje zijn gestrand en zo een restaurantje in zijn gerold. Deze dag werd ik er weer even aan herinnerd hoe fijn ik me voel! Dat ik een crop-top t-shirtje aan kon trekken en een korte short, zonder mezelf er onzeker in te voelen was zo fijn! We hadden een heerlijke salade gemaakt voor tijdens het kanoën en 's avonds hebben we een heerlijk stukje Biefstuk gegeten bij restaurant Con Fuego in Breda (dikke aanraden trouwens!). Echt een heerlijke top dag!

Nou heb ik die lieve vriend van mij al wel eens eerder voorgesteld, maar deze keer zorgde die toch echt voor een dikke motivatie-boost. Ik ga de laatste tijd steeds vaker met hem mee sporten en zie ook al dat ik beter wordt. Motivatie-boost 1! Nou is mijn vriend al 128084x verder met sporten dan dat ik dat ben en heeft hij zelfs extra gewicht nodig om te sporten. Hiervoor heeft hij een gewichtsvest gekocht!

Afgelopen weekend kreeg ik van hem de volgende opdracht: doe het vest eens aan, met het aantal kilo dat je nu bent afgevallen. Verbazingwekkend wat voor een effect dit had.. Naast dat het gewoon grappig was om te doen, besefte ik hoeveel kilo 13 kilo eigenlijk is. Zoals ik op mijn filmpje zeg: hele workout zo.. Als ik bedenk dat ik 2 maanden geleden al dat extra gewicht nog meesjouwde, kan ik het bijna niet geloven!

Naast deze twee nieuwe ervaringen heb ik nog een super lekker recept voor jullie!

Mocht je nou een keertje zin hebben in vis, maak dan deze salade met Panga Filet! Super makkelijk, maar om je vingers bij af te likken :). Het enigste wat ik er in heb zitten is een sla Melange, cherry tomaatjes, komkommer, citroensap en stukjes Panga Filet. Als aanrader geef ik mee om er een beetje dressing bij te doen. Dit zou voor de PowerSlimmers de PowerSlim dressing kunnen zijn. Voor de niet-PowerSlimmers, heb je bij de Albert Heijn een nieuwe reeks aan gezonde, jawel u leest het goed, gezonde dressings. Deze zijn te vinden bij de verpakte slazakjes in de vitrine. Van framboos balsamico dressing tot een komkommer kruiden dressing en van een honing mosterd dressing tot een wortel sesam dressing.


Lieve lezers, ik wens jullie allemaal nog super veel succes met de laatste lootjes en voor degene die al bijna op vakantie gaan: GENIET! en tot snel.

169 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page