top of page
Zoeken

Kleine geluksmomentjes

Ondanks dat ik in een goede vibe zit, vind ik de weegmomenten bij Mirella elke keer weer spannend. Vooral, omdat ik thuis, in de ochtend, zonder kleding en zonder iets te eten of drinken op de weegschaal ga staan. Terwijl, als ik bij Mirella weeg, ik toch wel kleren aan heb en al wat gegeten en gedronken heb. Ondanks dat, gaat het nog steeds super goed. Doordat ik afgelopen 2 weken niet in Breda heb geslapen, was er een extra lange tijd tussen mijn twee weegmomenten. Met trots kan ik zeggen dat ik 2,8 kilo kwijt was! Dat brengt me nu al op 8 kilo in totaal in 4 weken!!! Ik ben ongelofelijk blij!


Vorige week heb ik jullie beloofd meer te vertellen over hoe de rest van de week en de verjaardag van mijn vriend waren verlopen. Om te beginnen show ik jullie graag mijn nieuwe outfit:

Soms moet je jezelf ook even lekker verwennen en omdat ik dat nu niet met een lekker ijsje of stukje chocola kan doen, heb ik mezelf afgelopen weekend getrakteerd op een nieuwe outfit :). Naast dat het een superleuke zomerse outfit is, maakt hij me om een andere reden happy. 4 Weken geleden, heb ik de broek namelijk al een keer eerder aangehad. Toen alleen een maat groter dan dat ik hem nu heb gekocht. Met andere woorden: ik ben een broekmaat naar beneden gegaan! Joehoee!! Nog meer goed nieuws :).


Afgelopen dinsdag, 8 mei is mijn lieve vriend 21 jaar geworden. Reden voor een feestje toch!? Zaterdag vierde hij het voor zijn vrienden, zondag hebben we een heerlijke brakdag gehad, maandag kwamen opa en oma en dinsdag op zijn echte verjaardag moesten we helaas allebei weer naar school. Het was een heerlijk weekend. Ik heb genoten, van hem, het eten en de geluksmomentjes waarop ik merkte dat mijn levensstijl al beetje bij beetje aan het veranderen is. Het eerste moment was op zaterdagavond, tijdens het avondeten. Ellen (mother in law) en ik aten een lekkere salade en de mannen aten frieten met snacks en saus. Ik heb wederom niet een frietje gegeten, sterker nog ik miste het niet eens! Ik was helemaal gelukkig met mijn salade. Nou ben daarnaast ik ook blessed met de vriendengroep van Robbin (mijn vriend), want sommige drinken niet, waardoor ik de hele avond gezellig met mijn nuchtere medegenoten keihard heb gelachen om degene die wel een paar drankjes ophadden. Zondag heb ik ook zo hard gelachen. Als avondeten at ik wederom een salade, met gerookte kip, tomaat, komkommer en een eitje. Robbin wilde niets liever dan een vette diepvries pizza. Eenmaal zijn pizza uit de oven gehaald en half opgegeten, keek Robbin mij aan en vroeg: wil je alsjeblieft ook een salade voor mij maken? Haha! Zie je wel, zo’n salade is zo gek nog niet :).

Maandagavond gingen we BBQ‘en, nou ben ik met BBQ‘en iets minder streng voor mezelf. Ik vind ook dat je jezelf dat moet kunnen gunnen. Je kan niet altijd streng zijn, daar gaat je motivatie en van naar beneden en word je er niet gelukkiger van. Zonder de broodjes en sauzen heb ik heerlijk gegeten! Lekkere kip op een stokje, kippenburger en gebakken groenten. Alleen de frikandel heb ik overgeslagen. Ik heb er een klein stukje van op en ik zal je eerlijk zeggen dat ik het niet eens echt lekker vond. Nou ben ik echt een ijsjes fan en zeker met dit warme weer miste ik mijn ijsjes echt heel erg.


Tot Ellen en Robbin op het idee kwamen om Crystal Clear ijsjes te maken! Plastic bekertje, rietje, Crystal Clear en bevriezen maar. Smaakte zeker helemaal niet verkeerd. Top idee! Volgende keer wel een houten ijsstokje gebruiken, want de Crystal Clear was te zwaar voor het rietje. Deze nieuwe manier van Crystal Clear drinken inspireerde mij ook om mijn vanille dessertje te bevriezen als toetje na de BBQ. Ik zag dit wel gewoon als mijn laatste eetmoment, maar het beviel prima. Dus echt waar. Aan elke ijsbuik geef ik mee: bevries je dessertjes tot een ijsje :)!

Naast deze ervaringen wil ik jullie uitnodigen het verhaal van Mirella te lezen. Mirella is een geweldige coach, die mij tijdens dit hele proces meer dan steunt. Dus klik op ‘About Power Slim’ en ga naar het kopje ‘About Mirella’! Of klik hier.

Hier ook nog even een inspiratie receptje: PowerSlim sojarijst, met 50 gram gamba’s, groene paprika, prei en een scheutje Kikkoman Sojasaus. Heerlijk! Ik wilde eigenlijk de Nasi Goreng maken uit het receptenboek van PowerSlim, alleen had ik de gamba’s thuis nog liggen dus dacht ik even creatief te zijn. Ondanks dat was het een heerlijke maaltijd en staat ook de Nasi Goreng nog op de planning.


Verder ga ik komende week weer heel wat nieuwe producten uitproberen. Zo staan de courgettesoep, Bruchetta, chocopinda cookies, Foe jong hai en de Fusilli met beef op de planning.

199 weergaven4 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page