top of page
Zoeken

New me New website

Een half jaar geleden begon ik met het schrijven van deze blog. Sins het afgelopen jaar ben ik veranderd, qua uiterlijk, maar hierdoor ook qua innerlijk. Daarom, surprise surprise, vond ik het tijd om mijn website eens opnieuw te ontwerpen!

Zoals je op mijn website kunt lezen bestaat het PowerSlim programma uit meerdere fases. Momenteel ben ik al in face 2C! Dit betekent, koolhydraat arme broodjes met filet American, fruit en meerdere soorten kaas. Ondanks dat ik al weer een aantal fases verder ben, ben ik nog niet daar waar ik uiteindelijk zou willen zijn. Ik blijf nu al 3 weken hangen rondom de 72 kilo. Nog even volhouden dus, zodat ik eindelijk op mijn streefgewicht 68 kilo zit!


In de afgelopen weken zijn er weer een aantal leuke momenten geweest die ik graag met jullie wil delen! Om te beginnen was het alweer mijn 22ste verjaardag! Hieperdepiep hoeraaa :). Ik heb

echt genoten, van de taart, cadeautjes en het heerlijke eten bij restaurant ConFuego waar mijn lieve vriend mij op mijn verjaardag mee naar toe nam. Als voorgerecht deze heerlijke carpaccio, als hoofdgerecht een perfect gebakken stuk biefstuk en vervolgens nog een lekkere cop cappuccino. Mmmm. Het leuke van dit etentje was dat ik mezelf prachtig mooi vond in mijn nieuwe b-day outfit die ik het weekend ervoor samen met een vriendinnetje gekocht had :). Niet alleen zelf ervaar ik het, maar ik hoor het ook van anderen. "Nicolien je straalt" "Nicolien je ziet er echt prachtig uit". Hier word ik zo happy van :).


Ondanks dat ik mezelf af en toe weer een beetje laat meeslepen met de extraatjes die ik nu weer mag toevoegen aan mijn dagelijkse eetlijst ben ik nog steeds blij hoe het gaat. De laatste weken ga ik ook weer vaker sporten. Elke woensdag naar PowerYoga en 1/2 keer in de week een krachttraining. Daarnaast is mijn vriend

sinds september bij mij komen wonen en merkte ik dat ik het erg lastig vind om elke keer twee maaltijden te koken. Vandaar dat ik daardoor steeds iets creatiever probeer te zijn met wat we eten. Zo aten we afgelopen week een keertje wokgroenten met kip en rijst. Ik eet dat alleen een schaaltje met de groenten en kip, en Robbin neemt de rijst! Daarnaast geniet ik echt heel erg van de koolhydraatarme broodjes die ik weer mag eten. Zo at ik afgelopen week weer voor het eerst een broodje met kaas en rucola en filet American met rucola, ohja, op geroosterd brood natuurlijk hihi!


Op het PowerSlim hoofdkantoor zitten ze ook niet stil, want in de afgelopen weken hebben ze een nieuwe toffee karamel koek uitgebracht. Wat een heeeeeerlijk tussendoortje! Handig mee te nemen, vult super goed en het is een echte bite, waardoor je tussendoortje niet hap slik weg is. Naast de nieuwe koek zijn ook mijn favoriete wafels veranderd van structuur. Nu zelfs nog lekkerder :).



248 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page