top of page
Zoeken

Van oud naar nieuw tot een leuke verrassing!

Voor het eerst weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen, ik voel me een beetje "blehhh" beetje zeurderig, startend griepje en dan zit ik hier ook nogmet een verkouden neus, zere keel en waterige ogen een blog te schrijven. En dat terwijl ik morgen op vakantie ga!? Geen reden om te zeuren dus! Wat voor mij ook altijd een goeie troost is, is nieuwe

kleding kopen. Zeker nu! Op deze foto heb ik een van mijn nieuwe outfits aan. Waar ik mij helemaal happy in voel! Zo'n opvallende broek, of een lekkere cosy trui had ik 20kilo geleden echt niet aangetrokken. Dat geel viel veel te erg op, en zo'n wijde trui maakte mij alleen maar 'dik'.


Twee weken geleden heb ik met Mirella afgesproken dat ik zou gaan starten met fase twee. Dit was een lichtpuntje in een eindeloze tunnel. Eindelijk

weer wat fruit toevoegen aan mijn eetschema's, extra soorten beleg en best of all: KAAS :). Het starten met fase twee heeft mij weer veel motivatie gegeven. Toen ik weer voor het eerst yoghurt met aardbeien at, merkte ik pas hoe erg ik dat eigenlijk miste. Verder mag ik bijvoorbeeld ook weer mozzarella eten. Ik was en ben nog steeds helemaal verliefd of afbakbroodjes. Heerlijk een warm broodje in de ochtend, waardoor je boter en kaas smelt als je er een plakje opdoet. Mmmm.. Gelukkig heb ik deze verwenmomentjes niet helemaal geschrapt van mijn eetlijst en gun ik mijzelf zo nu en dan een lekker afbakbroodje. Zeker nu ik weer kaas mag eten! :). Zo heb ik afgelopen week geluncht met een broodje tomaat, mozzarella en rucola!

Gelukkig vind ik nieuwe kleding kopen heel leuk! Nu merk ik alleen wel dat ik de laatste tijd steeds vaker de stad in moet, omdat mijn kleding gewoon te groot is geworden.. Zo moest ik afgelopen zondag met spoed opzoek naar een korte broek, omdat mijn korte broekjes van afgelopen vakantie gewoon te groot zijn om nu aan te doen! Dat is gewoon binnen ander halve maand gebeurt!? Nou heb ik nog zoveel kleren die super goed zijn van kwaliteit. Zonde om weg te gooien. Niet alleen ik, maar waarschijnlijk ook jullie zullen hiermee hebben geworsteld. Daarom wil ik mijn kleding delen in mijn blog. Zie je iets leuks? Stuur dan een berichtje, want deze mag je dan voor een kleine prijs overnemen!


Na mijn vakantie heb ik ook nog een leuke verassing voor jullie in petto! Nog even twee weekjes geduld, dan zullen jullie zelf ontdekken wat deze verassing zal zijn!


110 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page